Afgelopen week waren wij op bezoek bij Klein Rosinkhof, een prachtig veelzijdig familiebedrijf, tegenwoordig ingericht als mobiele zorgboerderij.

Na een warm ontvangst zijn wij begonnen we met een presentatie van vroeger tot en met nu. Met een blik op de toekomst waar veel mooie mogelijkheden zijn. De Hoofdtaak is het melkveebedrijf: hier wordt gemolken met een robot wat het mogelijk maakt om er nog werkzaamheden buiten de deur uit te voeren.

Klein Rosinkhof is ook een zorgboerderij waar op dit moment door 5 dames met veel plezier gewerkt wordt. Maar het bedrijf is vooral bekend door de eigengemaakte advocaat en likeuren. Hierdoor worden er ook meerdere proeverijen per week op de boerderij georganiseerd.

Het nieuwste is de kleine mobiele zorgboerderij Rosinkhof waarbij ze met verschillende boerderijdieren bij verzorg- en bejaardentehuizen op bezoek gaan en een onvergetelijke middag brengen.